Тригонометричні рівняння

Клас 10 Предмет алгебра Дата 15.01.14

Тема: Розв'язування вправ з теми «Тригонометричні рівняння»

Мета: Систематизувати і закріпити знання учнів в процесі розв’язування вправ.

Обладнання: - додаткова дошка, ЕОМ

План уроку

1.Актуалізація опорних знань:

-Записує учень стандартні тригонометричні рівняння та їх розв’язки.(На лівому крилі дошки)

-Записує учень формули триг. ф-й від’ємного кута.(На лінолеумовій дошці)

- Клас усно ел урок №13(18,19) « Обернеті тригонометричні ф-ї» Приклад1 з послідуючою перевіркою з екрану ЕОМ

- Всі усно ел урок №14(20,21) Приклад1 з послідуючою перевіркою з екрану ЕОМ

-Всі в зошитах і біля дошки ел урок №14(20,21) Приклад2(а) з послідуючою перевіркою з екрану ЕОМ

-Всі в зошитах самостійно і учень з тильного боку дошки ел урок №14(20,21) Приклад2(б) з послідуючою перевіркою з екрану ЕОМ

2.Мотивація . ел урок №15(22,23) Як розв’язати не найпростіші триг рівняння.?

3.Оголошенння теми, мети. Запис теми на додатковій дошці та в зошити.

4.Вивчення нового матеріалу.

-Розв’язування триг рівнянь, які зводяться до найпростіших за допомогою введення нової змінної.

Приклад 1 з підручника на стор.278

-Розв’язування №831(а) [(-1)П/6+Пn;-П\2+2Пn, n Z ]

- Запис на дошці учителем однорідного тригонометричного рівняння І та ІІ степенів.

- Вивчення правила за підручником стор.279.

-Ел урок №15(22,23) Приклад1- пояснення розв’язування.

5.Закріплення ЗУН учнів.

№№ 833(1)-біля дошки [П/4+Пn, n Z ]

883(б)-самостійно і учень з тильного боку дошки [-П/6+Пn, n Z ]

6.Д/з (на дод. дошці)№832(1),834(1) повт. П.31-34, вивч п.35

7. Оцінювання.

8. Підсумок уроку.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi